Η μάχη ενάντια στην ατομική αξιολόγηση είναι μάχη υπεράσπισης του Δημόσιου Σχολείου και της αξιοπρέπειας όσων υπηρετούν σε αυτό. Είναι προκλητικό να την επικαλείται το ΥΠΑΙΘ ως μέτρο βελτίωσης της Εκπαίδευσης, την ίδια ώρα που η Κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει αυξήσει τους μαθητές ανά τμήμα, απαξιώνει τους εκπαιδευτικούς και αφήνει τις κτιριακές και τις λοιπές υποδομές των σχολείων να ρημάζουν. Επιδιώκει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ενώ παραλείπει να αξιολογήσει τις εκπαιδευτικές πολιτικές, το ΙΕΠ, τα Αναλυτικά Προγράμματα, τα σχολικά εγχειρίδια κλπ. Στην πραγματικότητα, ακόμα και αυτή την τελευταία στιγμή της, λίγο πριν μας αποχαιρετήσει οριστικά, παίζει το παιχνίδι του κοινωνικού αυτοματισμού, στρέφοντας την μία κοινωνική ομάδα ενάντια στην άλλη και προσδοκώντας να αποκομίσει ψήφους από αυτό.
Δεν θα την αφήσουμε να παίξει παιχνίδια στις πλάτες μας! Θα σταματήσουμε την επιχειρούμενη ατομική αξιολόγηση με τους αγώνες μας και θα συντελέσουμε στην πολιτική αλλαγή που θα στείλει τις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις και την Κυβέρνηση Μητσοτάκη συνολικά, στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας.
Στα πλαίσια αυτού του αγώνα, η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας έχει καλέσει σε απεργία- αποχή από κάθε διοικητική πράξη που συνδέεται με την αξιολόγηση και έχει κηρύξει τρίωρες στάσεις εργασίας για κάθε περίπτωση κατά την οποία ο/η Σχολικός Σύμβουλος θα θελήσει να αξιολογήσει τον/την εκπαιδευτικό παρά τη θέλησή του/της. Το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών θεωρεί ότι η μάχη αυτή είναι πολύ σημαντική και πρέπει να είναι νικηφόρα. Για αυτό το λόγο εισηγείται στο ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Λέσβου να καλύπτει εκείνο τη μισθολογική απώλεια που θα προκύπτει από τη συμμετοχή των συναδέλφων/ισσών μας από τις στάσεις εργασίας αυτές. Πρόκειται για μέτρο που βρίσκεται μέσα στις οικονομικές δυνατότητες του Συλλόγου και μπορεί να ανακουφίσει συναδέλφους/ισσες οι οποίοι κλήθηκαν να συμμετάσχουν τρεις φορές σε 24ωρες απεργίες μέσα στον τελευταίο μήνα.
Απαντάμε στις επιθέσεις της Κυβέρνησης Μητσοτάκη συλλογικά και αποφασιστικά.
Θα νικήσουμε!
Φωτογραφία αρχείου